Natečaj za oblikovanje plakata in vstopnice

Na šoli organiziramo natečaj za oblikovanje plakata in vstopnice za božično-novoletni koncert našega pevskega zbora in orkestra. Vabljeni vsi dijaki in dijakinje, ki vas zanima oblikovanje in likovno ustvarjanje.

 

OBJAVA NATEČAJA ZA

OBLIKOVANJE PLAKATA IN VSTOPNICE ZA BOŽIČNO-NOVOLETNI KONCERT

PEVSKEGA ZBORA IN ORKESTRA I. GIMNAZIJE V CELJU

 

Za oglaševanje koncerta pevski zbor potrebuje primeren plakat in vstopnico. Odločili smo se, da bomo v natečaj za oblikovanje teh dveh dizajnerskih nalog vključili vse dijake naše šole, ki menijo, da bi s svojimi idejami lahko prispevali k boljši vizualni podobi koncerta.

Možnosti za oddajo dizajnerskega predloga sta dve:

  1. Na risalnem listu (blok 5) v primerni risarski ali slikarski tehniki oddajte svoj osnutek za plakat. V primerno manjšem formatu izdelajte tudi osnutek za vstopnico, ki naj se sklada s plakatom. Oboje bo kasneje digitalno obdelano in preneseno v ustrezen računalniški program.
  1. V primernem računalniškem programu (PhotoShop) izdelajte svoja osnutka v velikosti, primerni za tiskanje plakatov in vstopnic (verjetno boste uporabili različne velikosti ali različno resolucijo).

 

Pri oblikovanju plakata in vstopnice tako v prvem kot tudi v drugem primeru upoštevajte nekaj osnovnih navodil:

  1. Ideja naj bo izvirna.
  1. Če nameravate izdelati “remake” kakšnega znanega plakata, naj bo vidno, da gre za tovrstno delo in ne le za navaden plagiat.
  1. Plakat mora biti sporočilno jasen (napis, podoba) in obenem zanimiv, tako da bo pritegnil in nagovoril mimoidočega.
  1. Plakat naj posreduje slovesno vzdušje. Glede na čas, ki ga predstavlja, naj bo bleščeč in prijeten, saj bo takšna tudi vsebina koncerta. Na koncertu bomo slišali sakralne pesmi z božičnimi motivi in pesmi z značajem lahkotnega novoletnega vzdušja.

Dve ideji za izdelavo plakata:

Plakat je lahko izdelan kot kolaž ali mozaik, sestavljen iz zelo raznolikih motivov, ki pa kljub raznolikosti in razdrobljenosti tvorijo celoto in posredujejo slavnostno vzdušje in dogodek.

Plakat je lahko klasično zasnovan, poln toplega blišča.

 

  1. Vstopnica naj bo takšna, da bo že na prvi pogled jasno, da je “v paru” s plakatom, da je namenjena točno tej prireditvi, ki jo plakat oglašuje.
  1. Pisava, ki jo nameravate uporabiti, naj bo skladna s podobo in primerne velikosti.
  1. Barve na izdelkih so lahko skladne ali kontrastne, intenzivne ali umirjene – vse je odvisno od same ideje. Izbira barv je prepuščena oblikovalcu.
  1. Besedilo, ki ga mora vsebovati plakat:

Dobrodelni božično-novoletni koncert Mešanega mladinskega pevskega zbora in orkestra I. gimnazije v Celju

Zborovodja: Tomaž Marčič

Četrtek, 11. december 2014, ob 19. uri,  Celjski dom

Vstopnice po ceni 5 € in 8 € lahko kupite 1 uro pred koncertom v Celjskem domu.

 

  1. Besedilo, ki ga mora vsebovati vstopnica:

Dobrodelni božično-novoletni koncert Mešanega mladinskega pevskega zbora in orkestra I. gimnazije v Celju

Zborovodja: Tomaž Marčič

Četrtek, 11. december 2014, ob 19. uri,  Celjski dom

Šola ni davčni zavezanec.

 

Vstopnica naj bo pripravljena v dveh barvnih različicah. Na prvi barvni različici naj bo podatek: cena vstopnice 8 evrov. Na drugi barvni različici pa podatek: cena vstopnice 5 evrov (dijaki in študenti). Upoštevajte, da bo vstopnica perforirana.

 

10. Na plakatu in vstopnici mora biti razviden tudi celjski grb, ki ga najdete na spletni strani Mestne občine Celje. Grb naj ne bo v ospredju, saj ni vsebinski del plakata, ampak le znak sponzorstva Mestne občine Celje.

 

Osnutke na listih lahko oddate v šolsko svetovalno službo ali profesorici Vesni Milojević, osnutke v digitalni obliki pa na svetovalna@prvagim.si ali umetnost.vm@gmail.com. Za oba osnutka velja rok natečaja, ki je 10. 11. 2014 do 12.00.

Želimo vam obilo dobrih oblikovalskih zamisli!

Dostopnost